Μέσα μεταφοράς- Κυκλοφοριακή αγωγή

Με αφορμή την περιγραφή ενός μαθητή μας ότι η γιαγιά του τράκαρε με το αυτοκίνητο αλλά δεν έπαθε τίποτα γιατί φορούσε ζώνη ασφαλείας, αρχίσαμε να ασχολούμαστε με τα μέσα μεταφοράς.

Τα παιδιά έφεραν από το σπίτι τους σχετικά βιβλία

img_2522-tile

και διάφορα παιχνίδια- μέσα μεταφοράς  με τα οποία παίξαμε

img_2462-horz

Τα παιδιά είπαν τα μέσα μεταφοράς που γνώριζαν και τα ομαδοποιήσαμε ανάλογα με το πού κινούνται(στεριά, νερό, αέρας)

img_2433-horz

img_2426-tile

Ζωγραφίσαμε με πινέλα το αγαπημένο μας μέσο μεταφοράς

img_0333-tile

Κάναμε ζωγραφική με “ρόδες”και τα παιδιά ξετρελάθηκαν

img_0341-tile

Πήγαμε “βόλτα με λεωφορείο”

Τα εισιτήρια μας

img_2530-tile

Ο οδηγός περιμένει

img_0359-tile

Ο εισπράκτορας ακυρώνει τα εισιτήρια

img_0361-tile

Οι επιβάτες βρίσκουν τις θέσεις τους και το ταξίδι ξεκινά

img_0371-tile

Παίξαμε το “Ένα, δύο, τρία κόκκινο φως”

img_2514-tile

και το “τρελό τρένο” του Μ. Φιλιππάκη

img_2844-tile

Επίσης γίναμε οδηγοί (με κλειστά μάτια)και συνοδηγοί που κατεύθυναν τους οδηγούς στη σωστή διαδρομή

278-tile

Φτιάξαμε το”αλφαβητάρι των μέσων μεταφοράς”

img_2898-tile

και κατασκευάσαμε καραβάκια με χαρτοδιπλωτική και τα στολίσαμε

img_2552-tile

Κυκλοφοριακή αγωγή

Με βάση το παρακάτω εποπτικό υλικό συζητήσαμε για το πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε ως πεζοί και ως οδηγοί ή συνοδηγοί

Αποτέλεσμα εικόνας για καλως τον κυριο κοκ

img_2894-horz

Γνωρίσαμε το Σταμάτη και το Γρηγόρη μέσα από το παραμύθι  της Γαλατείας Σουρέλη

img_2707-horz

Μάθαμε ένα ποιηματάκι, τους φτιάξαμε με χαρτόνι

img_2705-horz

και παίξαμε ένα παιχνίδι όπου όταν εμφανιζόταν ο Γρηγόρης προχωρούσαμε και όταν βλέπαμε το  Σταμάτη προχωρούσαμε

img_2701-tile

Κατασκευάσαμε και το “σπίτι” τους, το φανάρι

img_2737-tile

Παρατηρήσαμε  πολλές πινακίδες και μάθαμε  τι σημαίνει η καθεμία

Φτιάξαμε πινακίδες και τις ταξινομήσαμε ανάλογα με το τι δηλώνουν

img_2724-tile

img_2892-tile

Με χαρτόκουτα κατασκευάσαμε αυτοκίνητα

img_2766-tile

Τους βάλαμε πινακίδες και τιμόνια

img_2681-tileimg_2684-tile

Ετοιμάσαμε και τις πινακίδες και τα φανάρια και αρχίσαμε την οδήγηση. Ήμασταν οδηγάρες!!!

img_2736-horz

img_2749-tile

Στο Ολοήμερο πρόγραμμα 

είδαμε στον υπολογιστή εικόνες από μέσα μεταφοράς

091-tile

Συμπληρώσαμε έναν πίνακα διπλής εισόδου σχετικά με τα μέσα μεταφοράς που έχουμε μετακινηθεί

043-tile

034-tile

Προσεγγίσαμε την έννοια”δεξί-αριστερό”.

047-horz

Δέσαμε κορδελάκι στο δεξί χέρι και στην αυλή κάναμε “κουπί” μια με το δεξί και μια με το αριστερό χέρι

057-horz

και πετούσαμε σακουλάκια μια με το ένα και μία με το άλλο χέρι

013-horz

Με ένα ανθρωπάκι και ένα αυτοκινητάκι είδαμε τι γίνεται αν ένας άνθρωπος φορά ή όχι ζώνη ασφαλείας

354-horz

και κάναμε ένα αντίστοιχο φύλλο εργασίας

368-horz

Συμπληρώσαμε ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με  ποιο μέσο μεταφοράς ερχόμαστε σχολείο και τι πρέπει να προσέχουμε

166-tile

Είδαμε πώς μετακινούνται τα άτομα με ειδικές ανάγκες

161-horz

174-horz

Μάθαμε κανόνες για ασφαλή μετακίνηση με ποδήλατο

219-tile 222-tile

Μάθαμε τα τηλέφωνα των οχημάτων άμεσης δράσης και τους “τηλεφωνήσαμε”

397-horz

Κάναμε κι ένα φύλλο εργασίας

406-horz

Εντοπίσαμε στο χάρτη πώς συμβολίζονται τα αεροδρόμια, οι αυτοκινητόδρομοι και τα λιμάνια

121-horz

και τα ζωγραφίσαμε

156-horz

Παίξαμε ένα παιχνίδι όπου όσο ακουγόταν μουσική κινούμασταν στο χώρο και στο σταμάτημα τα παιδιά καλούνταν να συνθέσουν συλλαβές μέσων μεταφοράς και να δημιουργήσουν λέξεις. Νικητής ήταν αυτός που συνέθετε πιο γρήγορα τις συλλαβές.

247-tile

Τέλος συνθέσαμε ομαδικά μια πόλη

352-tile