Προσεγγίζοντας τα χρώματα, είδαμε ένα βίντεο με τα βασικά χρώματα και τις αναμίξεις τους.
Κάναμε κι εμείς αναμίξεις χρωμάτων με χαρτί γκοφρέ(π.χ. μπλε+κόκκινο) που το τοποθετούσαμε σε ποτήρι με νερό και βλέπαμε το νέο χρώμα που έβγαινε(μοβ)
αλλά και με τα δάχτυλά μας.
Μάθαμε ένα ποίημα για τα χρώματα και το εικονογραφήσαμε.
Φτιάξαμε κι έναν πίνακα αναφοράς με τα χρώματα
Διαβάσαμε το παραμύθι “Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας”.
Γιατί ήταν ο Έλμερ διαφορετικός; Ποια χρώματα είχε πάνω του; Ποιο σχήμα; Πώς αισθανόταν; Καταγράψαμε τις απόψεις των μαθητών (ήταν στεναχωρημένος, επειδή νόμιζε ότι τον κορόιδευαν, επειδή δεν ήταν ίδιος με τους άλλους).
Συζητήσαμε για αξίες, όπως ο σεβασμός στη διαφορετικότητα, η φιλία, η αγάπη.
Και οι άνθρωποι διαφέρουν μεταξύ τους. Ο καθένας είναι μοναδικός. Πώς θα ήταν ο κόσμος μας αν όλοι ήμασταν ίδιοι;
Ζωγραφίσαμε τον Έλμερ
Φτιάξαμε τους φίλους του
και φυσικά τον δραματοποιήσαμε.
Φτιάξαμε μάσκες,μοιράσαμε ρόλους και αρχίσαμε!
Ο Έλμερ και οι φίλοι του
Ο Έλμερ είναι πολύ αγαπητός από όλους και τους κάνει να γελούν.
Θέλει όμως να γίνει σαν τους άλλους και πάει στο δάσος, βρίσκει μια βατομουριά, κυλιέται πάνω στα βατόμουρα και γίνεται γκρι.
Αυτό δεν αρέσει στους φίλους του.Ευτυχώς η βροχή τον καθαρίζει και ξαναγίνεται πολύχρωμος
Παρακολουθήσαμε την ιστορία του και στον προτζέκτορα
Επίσης κάναμε ομαδικά μια πολύχρωμη ζωγραφιά.