Υποδεχθήκαμε την Άνοιξη διαβάζοντας το παραμύθι: “Πότε θα έρθει η Άνοιξη;” και συζητώντας για τις αλλαγές που συμβαίνουν στη φύση και τον άνθρωπο αυτή την εποχή.
Ζωγραφίσαμε σε πέταλα λουλουδιού εικόνες σχετικές με την άνοιξη
Δημιουργήσαμε εικονοϊστορίες με ανοιξιάτικες κάρτες
Κάναμε ζωγραφιές
Κατασκευέςατομικές και ομαδικέςκατασκευές
και εργασίες
Επιπλέον θυμηθήκαμε τον κύκλο ζωής της πεταλούδας και οδηγήσαμε το ρομποτάκι Beebot στην πεταλούδα περνώντας από όλα τα στάδια ανάπτυξής της(αυγό, κάμπια, χρυσαλλίδα, πεταλούδα).
Με την Κυρία Λένια στα Αγγλικά μάθαμε τον καιρό με τη βοήθεια καρτών. Τις έκρυβε και τα παιδιά επέλεγαν μία και έλεγαν τον καιρό που απεικόνιζε, παίξαμε παιχνίδια και μάθαμε ένα νέο τραγούδι με τίτλο How’s The Weather?
Ακόμα θυμηθήκαμε τα χρώματα με τη βοήθεια του τραγουδιού Sing a Song of Flowers και λουλούδια σε αντίστοιχα χρώματα.
Το σχολείο μας βραβεύτηκε για πρώτη χρονιά με την ετικέτα Σχολείων eTwinning και βρίσκεται ανάμεσα στα 57 συνολικά βραβευμένα σχολεία στην Ελλάδα για το σχολικό έτος 2024-2025. Με την απονομή της ετικέτας Σχολείο eTwinning, το eTwinning αναγνωρίζει τη συμμετοχή, τη δέσμευση και την αφοσίωση όχι μόνο των μεμονωμένων eTwinners, αλλά ολόκληρου του σχολείου, όπου συνεργάζονται ομάδες εκπαιδευτικών και διευθυντών.
Τα σχολεία στα οποία απονέμεται η ετικέτα είναι έτοιμα και πρόθυμα να συμμετάσχουν σε ένα αναπτυξιακό ταξίδι με δραστηριότητες που μπορούν να αξιολογηθούν με αντικειμενικά κριτήρια.
Ευχαριστούμε πολύ τους εκπαιδευτικούς , τους μαθητές, τους γονείς και τον Εθνικό Οργανισμό Υποστήριξης eTwinning!
Τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου γιορτάζουν σε όλο τον κόσμο οι μανούλες!
Διεθνώς, η ιδέα της Γιορτής της Μητέρας ξεκίνησε στις ΗΠΑ στις αρχές του 20ου αιώνα από την Άννα Τζάρβις, η οποία ήθελε να τιμήσει τη μητέρα της και όλες τις μητέρες. Η προσπάθειά της οδήγησε στην επίσημη αναγνώριση της γιορτής το 1914 από τον Πρόεδρο Γούντροου Ουίλσον.
Φυσικά, εμείς στο σχολείο μας δεν θα μπορούσαμε να τις ξεχάσουμε…
Ξεκινήσαμε διαβάζοντας το τρυφερό παραμύθι” Οι μαμάδες φτιάχνουν ουράνια τόξα” που έφερε η φίλη μας η Μαριλένα. Στο βιβλίο αναφέρεται ότι κάθε μέρα με τη μαμά είναι και μια περιπέτεια! Μπορεί να κατασκευάσει μικρά κάστρα και αεροπλάνα, ακόμα και ουράνια τόξα! Το φιλί της έχει κάτι μαγικό που μπορεί να διορθώσει τα πάντα…
Στη συνέχεια τα παιδιά ανέφεραν τι τους αρέσει να κάνουν με τη μαμά τους.
Επιπλέον έφτιαξαν το πορτρέτο της.
Σκέφτηκαν άλλες λέξεις με τις οποίες προσφωνούν τη μαμά και τις έγραψαν
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης με θέμα την ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο, διοργανώσαμε, με τα πρωτάκια και την κυρία τους, την κ. Αλεξάνδρα, γιορτή έκπληξη για τις μανούλες!
Μάθαμε το τραγούδι ” Μανούλα” (Μουσική: Σπύρος Λάμπρου, Στίχοι: Αγγελική Καψάσκη)
και εικόνες με πίνακες ζωγραφικής και αποφθέγματα για τη μητέρα με τα οποία διακοσμήσαμε τον χώρο.
Μόλις ήταν όλα έτοιμα, υποδεχθήκαμε τις μανούλες στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημοτικού Σχολείου.
Η κυρία Αλεξάνδρα διάβασε την ιστορία Το παιδί και ο άγγελός του, τα παιδιά της Α’ Δημοτικού είπαν ποιήματα και το τραγούδι “Στη γλυκιά μου τη μανούλα” στις μαμάδες τους. Έπειτα τα δικά μας παιδάκια τραγούδησαν τα δύο τραγούδια . Όπως ήταν αναμενόμενο, η συγκίνηση στην ατμόσφαιρα ήταν διάχυτη και οι μαμάδες είχαν βουρκώσει(και όχι μόνο!).
Τελειώνοντας η μικρή μας γιορτή, οι μαμάδες φωτογραφήθηκαν με τα παιδιά τους, πήραν τα δωράκια τους και όλοι μαζί κεραστήκαμε τα νόστιμα τρουφάκια.
Το σχολείο μας συμμετείχε για δεύτερη χρονιά στον 5ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης που διοργανώνουν οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.
Ο Μαραθώνιος Ανάγνωσης αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προάγει τη φιλαναγνωσία και δίνει αφορμή στον εκπαιδευτικό να εργαστεί με την ομάδα του διαθεματικά, ενώ παράλληλα ενθαρρύνει τα παιδιά να ανταλλάξουν σκέψεις και απόψεις, να αναπτύξουν διάλογο και να γίνουν ενεργητικοί αναγνώστες.
Οι στόχοι του προγράμματος ήταν οι εξής:
Να καλλιεργήσουν τα παιδιά μια φιλική σχέση με τη λογοτεχνία και την ανάγνωση βιβλίων, και να γνωρίσουν το έργο Ελλήνων και ξένων λογοτεχνών.
Να μπουν στη θέση των ηρώων, να αφουγκραστούν τα συναισθήματά τους, να ακούσουν τις εμπειρίες τους και να εκφράσουν τα δικά τους συναισθήματα και βιώματα.
Να συνειδητοποιήσουν την αξία του σχολείου, της εκπαίδευσης, της μάθησης και της κοινωνικής επαφής.
Να δημιουργούν προσωπικές σχέσεις, να αλληλεπιδρούν θετικά μεταξύ τους και να συνεργάζονται.
Να ασκηθούν σε βιωματικές διαδραστικές προφορικές αναδιηγήσεις, αφηγήσεις παραμυθιών και ιστοριών, φανταστικών και πραγματικών
Πιο συγκεκριμένα στο πλαίσιο του Μαραθωνίου, διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε τρία βιβλία με θέμα «Η ζωή στο σχολείο». Στο τέλος τα παιδιά συμπλήρωσαν φύλλα δραστηριοτήτων, που έχουν επιμεληθεί οι συγγραφείς και νηπιαγωγοί με πολύχρονη διδακτική εμπειρία, Ευθυμία Ανδριώτη, Κωνσταντίνα Αρμενιάκου και Κατερίνα Χριστόγερου.
Με τη λήξη του Μαραθωνίου λάβαμε με χαρά και περηφάνεια το Αναμνηστικό της συμμετοχής μας.