Ο εαυτός μου -Το φύλο μου
Ακολουθούν δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε σε σχέση με αυτό το θέμα.
Για αρχή το κάθε παιδί κλήθηκε να απαντήσει αν είναι αγόρι ή κορίτσι. Ανάλογα με την απάντηση έπαιρνε ένα κορίτσι ή αγόρι ,το ζωγράφιζε και το κολλούσε στη σωστή στήλη
Έφτιαξαν και αντίστοιχα παζλ
Παίξαμε το παιχνίδι<<Αγόρι ή κορίτσι;>>
Ένα παιδί κάθε φορά προσπαθούσε να καταλάβει (με κλειστά μάτια)αν ο συμμαθητής που άγγιζε ήταν αγόρι ή κορίτσι.
Το <<μαγικό κουτί>>
Στη συνέχεια παρουσιάσαμε ένα μαγικό κουτί όπου μέσα υπήρχε ένας καθρέφτης. Τους είπαμε ότι εκεί μέσα θα δουν κάτι μοναδικό .Κάθε παιδί κοίταζε το καθρέφτη και περιέγραφε τι έβλεπε χωρίς να μαρτυρά ότι έβλεπε τον εαυτό του.Σκοπός του παιχνιδιού αυτού ήταν κάθε παιδί να μιλήσει με θετικά λόγια για τον εαυτό του.
Ζωγραφίζω τον εαυτό μου
Παρατήρησαν τον εαυτό τους σε ατομικά καθρεφτάκια
και μετά τον ζωγράφισαν
Στον ασπροπίνακα
και ατομικά
Εγώ και οι άλλοι
Για να γνωριστούμε καλύτερα με τους φίλους μας και να αποκτήσουμε δεσμούς ώστε να γίνουμε ομάδα πραγματοποιήσαμε τις ακόλουθες δραστηριότητες
<<Ψάρεμα>>γνωριμίας
Σε ένα καραβάκι δέσαμε ένα μαγνήτη.
Τα παιδιά <<ψάρευαν>> ψαράκια που είχαν στην ουρά τους συνδετήρες.
Κάθε ψάρι είχε γραμμένη πάνω του και μια διαφορετική ερώτηση.Τότε το παιδί καλούνταν να απαντήσει στην εκάστοτε ερώτηση.
Τα παιδιά πήραν και μια αντίστοιχη εργασία στο σπίτι όπου την έκαναν μαζί με τους γονείς τους και την επέστρεψαν στο σχολείο.
Επίσης ζωγράφισαν τους συμμαθητές τους
Κάναμε και τρεις ομαδικές εργασίες
Τμήμα Πρωινό 1
Τμήμα Πρωινό 2
και η εργασία του ολοήμερου