Αφορμή για την προσέγγιση του θέματος ήταν το τραγούδι <<Τα χρώματα>> του Μ. Φιλιππάκη το οποίο δραματοποιήσαμε
Στη συνέχεια εμείς αναφέραμε ένα χρώμα και τα παιδιά έλεγαν πράγματα που έχουν αυτό το χρώμα
Επίσης χωρίστηκαν σε ομάδες και αναζήτησαν μέσα στην τάξη πράγματα που έχουν το χρώμα της ομάδας τους
Διαβάσαμε το παραμύθι << Τα μαγικά χρώματα>>
και επειδή μας άρεσε πολύ αποφασίσαμε να κάνουμε κι εμείς μαγικά!
Βάφαμε το χέρι ενός παιδιού με ένα χρώμα και ενός άλλου με άλλο χρώμα. Όταν ένωναν τα χέρια τους γινόταν κάτι μαγικό: Δημιουργούνταν ένα νέο χρώμα!
Έτσι δημιουργήσαμε το πράσινο
το μωβ
το πορτοκαλί
το καφέ(με 3 χρώματα)
το γαλάζιο
το ροζ
το γκρι και το λαχανί
Έτσι δημιουργήσαμε πίνακα αναφοράς με τις αναμείξεις των χρωμάτων.
(Σημείωση:Μπορεί να λερωθήκαμε λίγο!!! αλλά το απολαύσαμε)
Ομαδικό παιχνίδι
Φτιάξαμε χρωματιστά συννεφάκια(ανά 2 ίδια), τα παιδιά τα φόρεσαν και χωρίστηκαν σε δύο ομάδες.
Σε ένα στεφάνι στη μέση είχαμε ένα μπαλάκι. Εμείς λέγαμε :<< Να πάρει το μπαλάκι το…………..χρώμα>>.Ανάλογα με το χρώμα που λέγαμε, τα παιδιά με τα αντίστοιχα συννεφάκια προσπαθούσαν να πάρουν το μπαλάκι και να γυρίσουν στην ομάδα τους.
Νικήτρια ήταν η ομάδα που συγκέντρωσε τα περισσότερα μπαλάκια.
Φτιάξαμε και έναν πίνακα αναφοράς σε μορφή παλέτας ζωγράφου
αλλά και μια ατομική εργασία
Στο Ολοήμερο πρόγραμμα
παίξαμε ένα ομαδικό παιχνίδι.
Χωριστήκαμε σε ζευγαράκια με βάση το χρώμα του αυτοκόλλητου που είχαμε στο χέρι μας.
Όσο ακουγόταν μουσική, κινούμασταν ελεύθερα.
Στο σταμάτημα της μουσικής, αναζητούσαμε το ζευγαράκι μας και φωνάζαμε το χρώμα μας.