Το αρχικό γράμμα του ονόματός μου
Σκορπίσαμε στο πάτωμα τα αρχικά των ονομάτων όλων των παιδιών. Όσο ακουγόταν μουσική αυτά κινούνταν στο χώρο. Με το σταμάτημα της μουσικής ο καθένας έβρισκε το αρχικό του.
Χωριστήκαμε σε ομάδες με βάση το κοινό αρχικό μας γράμμα
Παίξαμε <<μουσικές καρέκλες>>. Σε κάθε καρέκλα ήταν κολλημένα τα αρχικά και όταν σταματούσε η μουσική τα παιδιά κάθονταν στη σωστή θέση.
Επιπλέον τα παιδιά ζωγράφισαν το αρχικό γράμμα από το όνομά τους, έκοψαν από ένα πρόσωπο και από ένα μπλουζάκι και κόλλησαν το το γράμμα τους στο μπλουζάκι.
Επιπλέον έφτιαξαν το αρχικό τους με πλαστελίνη
Το όνομά μου
Πόσες φωνούλες (συλλαβές) έχει το όνομά μου;
Αφού χτυπήσαμε με τα χέρια μας τις φωνούλες που έχει το όνομά μας όπως Μα-ρί-α, τις χτυπήσαμε με τα πόδια μας, τα γόνατά μας κ.ά.
Τις σημειώσαμε σε έναν πίνακα αναφοράς
και τα παιδιά τοποθέτησαν το όνομά τους στον σωστό αριθμό.
Ακόμα ανασύνθεσαν το όνομά τους βάζοντας τις συλλαβές στη σωστή σειρά.
και το τοποθέτησαν στο <<δέντρο των συλλαβών>>
Μέτρηση γραμμάτων
Βρήκαμε ποιο όνομα έχει τα περισσότερα και ποιο τα λιγότερα γράμματα
Γράψαμε τα ονόματα των παιδιών σε μπαλόνια. Με τη μουσική τα παιδιά έπαιζαν ελεύθερα, όταν όμως η μουσική σταματούσε κάθε παιδί έπρεπε να βρει το μπαλόνι με το όνομα του.
Φτιάξαμε <<ονοματοκάμπιες>> με καπάκια
το όνομά μας με πλαστελίνη
και μολύβια με το όνομά μας για να τα έχουμε στο σπίτι