Αυτές είναι κάποιες από τις δραστηριότητές μας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
Παρατηρήσαμε και περιγράψαμε διάφορα σχήματα. Πόσες πλευρές, πόσες γωνίες έχουν. Τα συγκρίναμε μεταξύ τους, τι ομοιότητες και τι διαφορές έχουν. Τα ομαδοποιήσαμε ανάλογα με το χρώμα και το σχήμα
Φτιάξαμε τα σχήματα με το σώμα μας.
Κάναμε φύλλα εργασίας για κάθε σχήμα
Κάναμε συνθέσεις σχημάτων με πολλή φαντασία
Παίξαμε το παιχνίδι<< Ο λαβύρινθος των σχημάτων>>.
Τοποθετήσαμε στο πάτωμα σχήματα στη σειρά .Ένα παιδί πήγαινε στην αφετηρία και έπρεπε να φτάσει στο τέρμα ακολουθώντας τις οδηγίες ενός άλλου παιδιού( π.χ. πήγαινε στο μπλε τρίγωνο, στο πράσινο τετράγωνο κ.τ.λ.)
Κόψαμε πασχαλίτσες στη μέση και τα παιδιά κλήθηκαν να βρουν το ίδιο σχήμα και να τις ενώσουν.
Φτιάξαμε τους δικούς μας σχηματούληδες
και το σχηματόσπιτο στο οποίο μένουν
Με τους σχηματουλήδες μας στολίσαμε τη γωνιά των σχημάτων.
Δημιουργήσαμε έναν πίνακα διπλής εισόδου.Στη συνέχεια κάθε παιδί έπαιρνε ένα σχήμα, το ονομάτιζε και το έβαζε στη σωστή θέση.
Το ίδιο έκαναν και σε ατομική εργασία