Εργαστήριο Δεξιοτήτων “Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς”(3ο εργαστήριο)

3ο εργαστήριο

Τίτλος: <<Ταξινομίες ζώων>>

Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες. Κάθε ομάδα συζήτησε και αποφάσισε ποιο ζωάκι θα την αντιπροσωπεύει και φτιάξαμε κονκάρδες.

Οι ομάδες συνεργάστηκαν  και αποφάσισαν κανόνες λειτουργίας και συλλειτουργίας των ομάδων και δημιουργήσαμε μια αφίσα με τους κανόνες με το πρόγραμμα Canva.

Τοποθετήσαμε χαρτόνια σε 3 διαφορετικά χρώματα στο πάτωμα. Σε κάθε χαρτόνι υπήρχε γραμμένος ο τίτλος μιας κατηγορίας ζώων( νερό, στεριά, αέρας).

Κάθε ομάδα πήρε πλαστικά ζωάκια και τα τοποθέτησε στο αντίστοιχο χαρτόνι. Η διαδικασία επαναλήφθηκε και με εικόνες ζώων.

 Αφού ολοκληρώθηκε η διαδικασία οι ομάδες αιτιολόγησαν γιατί άφησαν τα ζωάκια και τις εικόνες στην συγκεκριμένη θέση αυτή και με ποια κριτήρια το αποφάσισαν. Έπειτα σχολίασαν τον τρόπο που δούλεψαν και για το πώς ένιωσαν από τη συνεργασία τους.

Στη συνέχεια συζητήσαμε για τη διάκριση θηλαστικών και ωοτόκων ζώων και με εικόνες δημιουργήσαμε μια νέα ταξινομία.

Για να κατανοήσουμε τις νέες έννοιες παρακολουθήσαμε τα ακόλουθα βίντεο.

https://www.youtube.com/watch?v=PkZciYt_iPU

Παίξαμε και πολλά ψηφιακά παιχνίδια για να αξιολογήσουμε και να εμπεδώσουμε τη γνώση.

Στο τέλος του εργαστηρίου τα παιδιά ζωγράφισαν σε ελεύθερο φύλλο εργασίας θηλαστικά και ωοτόκα ζώα.