Εργαστήριο Δεξιοτήτων “Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς”(4ο εργαστήριο)

4ο εργαστήριο

Τίτλος: <<Τα εξωτερικά μέρη των ζώων και η χρησιμότητά τους>>

Σε  εικόνες ζώων τα παιδιά ονόμασαν τα μέρη του σώματος διαφορετικών ζώων όπως ο σκύλος, ο ελέφαντας, η χελώνα, το ψάρι, η μέλισσα, η πεταλούδα κ. ά. Έκοψαν τις εικόνες χωρίζοντας τα μέρη του σώματος τους (κεφάλι, σώμα, αυτιά, μύτη, ουρά, κεραίες, πτερύγια, προβοσκίδα…). Έτοιμα τα παζλ τα οποία ανταλλάξαν μεταξύ τους!

Έπειτα, με τη βοήθεια μας οι μαθητές/τριες τοποθέτησαν λέξεις με την ονομασία κάθε μέρους του σώματος των ζώων της προηγούμενης δραστηριότητας.

Επιπλέον παίξαμε ψηφιακά παιχνίδια αντιστοιχίζοντας εικόνες ζώων με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους με το εργαλείο Image Pairing της eme και το wordwall

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1340853

Με αφορμή τον μύθο του Αισώπου για την αλεπού και το λελέκι, που δραματοποιήσαμε (αρκετές φορές!) ξεκίνησε ένας προβληματισμός για τη χρησιμότητα κάποιων εξωτερικών μερών των ζώων.

Δημιουργήσαμε τα δικά μας αινίγματα για ζώα, τα ζωγραφίσαμε και ετοιμάσαμε ένα ψηφιακό βιβλίο με την εφαρμογή storyjumber

https://www.storyjumper.com/book/read/171319451/6612ff01880e7#page/14

Λύσαμε και “ψηφιακά” αινίγματα

Φτιάξαμε ζωάκια με διπλόκαρφα

Φτιάξαμε παζλ με ζώα που έχουμε στο σχολείο καθώς και στο jigsawplanet https://www.jigsawplanet.com/t12345?viewas=08f48bf0efbc

Τέλος παίξαμε παιχνίδια στην αυλή όπως <<Λύκε λύκε είσαι εδώ;>>, <<Ουρίτσες>>, <<Τρέξε τρέξε ποντικάκι>> και κάναμε γυμναστική με ζώα