Αυτές είναι κάποιες από τις δραστηριότητες που υλοποιήσαμε σχετικά με το φθινόπωρο.
Κάναμε περίπατο και παρατηρήσαμε τις αλλαγές που συμβαίνουν στη φύση το φθινόπωρο. Επίσης μαζέψαμε φύλλα που είχαν πέσει από τα δέντρα.
Στην τάξη είδαμε αντίστοιχο εποπτικό υλικό(πίνακες ζωγραφικής, εικόνες κ.ά.)και συζητήσαμε για το τι σημαίνει φθινόπωρο.
Κάναμε φύλλο εργασίας με θέμα “Φθινόπωρο είναι όταν…”
και φθινοπωρινές ζωγραφιές
Τα παιδιά έφεραν φθινοπωρινά φρούτα και καρπούς από το σπίτι τους. Τα ξεχωρίσαμε, τα δοκιμάσαμε και μαντέψαμε τι είναι αυτό που κρατάμε (με κλειστά μάτια).
Καταγράψαμε ποιος είναι ο αγαπημένος μας καρπός
Δημιουργήσαμε παραμύθι με τίτλο
” Οι ξηροί καρποί πηγαίνουν βόλτες”
Φτιάξαμε στεφάνι
και άλλες κατασκευές ατομικές και ομαδικές
Διαμορφώσαμε το μαγαζάκι της τάξης σε μανάβικο και παίξαμε.Γίναμε μανάβηδες, πελάτες κ.τ.λ.
Στο Ολοήμερο πρόγραμμα
κάναμε ομαδικά τύπωμα με φύλλα
και μια φρουτιέρα με φθινοπωρινά φρούτα και καρπούς
Επίσης γνωρίσαμε τους μήνες του φθινοπώρου και τις δουλειές που γίνονται σε κάθε έναν. Κάναμε και αντίστοιχο φύλλο εργασίας
Δραματοποίηση
Όλα τα παιδιά μοιράστηκαν ρόλους και, με μουσική υπόκρουση από τις “4 εποχές”(φθινόπωρο) του Vivaldi, δραματοποιήσαμε φθινοπωρινές σκηνές.
Ανοίγουν τα σχολεία και η δασκάλα περιμένει τα παιδιά για να τους μάθει νέα πράγματα
Ο ήλιος κρύβεται από τα σύννεφα και ο αέρας δυναμώνει
Ο αέρας φυσά ,τα δέντρα κουνιούνται και ρίχνουν τα φύλλα τους.
Τα χελιδόνια κρυώνουν και ετοιμάζονται να μεταναστεύσουν
Τα σκιουράκια μαζεύουν καρπούς και τους αποθηκεύουν στα δέντρα
Ο γεωργός σπέρνει σπόρους
Τα πουλιά τρώνε τους σπόρους. Ο γεωργός φτιάχνει σκιάχτρο για να τα τρομάζει. Αυτό είναι καλόκαρδο και τα αφήνει να φάνε.
Τέλος